IMT 504 je najmanji IMT motokultivator odnosno motokopačica, prepoznatljiv po jednom malom kotačiću i popularnog naziva "bebika". Pogoni ga 2-taktni benzinski motor snage cca. 6 KS. Prijenos se sastoji od 3 stupnja za kretanje naprijed. Transmisija se sastoji od konusnog i tanjurastog zupčanika.
IMT 505
Motor: model 64 / dvotaktni, 1-cilindrični / mješavina (omjer 30:1)
Snaga: 4 KS
Zapremina motora: 98 kubika
Borung klipa: 50 mm
Mjenjač: 3 brzine naprijed
Kvačilo: uljna kupka / višelamelno
Spremnik goriva: 5.5 lit.
Količina ulja u getribi: 0.3 lit
Svjećica: Bosna M30 ili Bosch M 95
Zazor svjećice: 0.5-0.6 mm
Štelanje platina: 0.4 mm
Pritisak u gumama: 2.5 bara kod 4.00-8
IMT 506 su najpopularniji IMT motokultivatori. Replike su njemačkog motokultivatora "agria".
Motor: model 66 / dvotaktni, 1-cilindrični / mješavina (omjer 30:1)
Snaga: 5.7 KS
Zapremina motora: 148 kubika
Borung klipa: 56 mm
Mjenjač: 3 brzine naprijed (IMT 506 DE LUXE je opremljen invertitorom)
Kvačilo: uljna kupka / višelamelno
Spremnik goriva: 5.5 lit.
Količina ulja u getribi: 0.3 lit
Svjećica: Bosna M30 ili Bosch M 95
Zazor svjećice: 0.5-0.6 mm
Štelanje platina: 0.4 mm
Pritisak u gumama: 2.5 bara kod 4.00-8
IMT 507
Motor: benzinski Lombardini ili DMB LA 300 (8 KS) / dizel Ruggerini RD 80 (10 KS) / Hirth 84 M3 (dvotaktni)
Mjenjač: 3 brzine naprijed+invertitor (ukupno 3+3)
Kvačilo: suho / višelamelno
Količina ulja u getribi: 0.5 kg
IMT 509
Motor: dizel Lombardini ili DMB LDA 450 / 4 takta, 1-cil. / 10.2-14 KS
Mjenjač: 3 brzine naprijed i 1 unatrag (2 brzine naprijed i 1 unatrag kad se okrenu ručke za 180°.
Kvačilo: suho / jednolamelno
Priključno vratilo: gornje i donje
Noviji modeli motokultivatora su IMT 408D, IMT 410D i IMT 141D, a motokopačica IMT 510 i IMT 511.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Koliki pritisak treba da bude u gumama imt 507 dizel ?
OdgovoriIzbrišiIZARAJU MI SVJEĆICE PREČESTO NA IMT 506DE LUXE
OdgovoriIzbrišiTražim uputstvo za IMT504
OdgovoriIzbriši