petak, 14. kolovoza 2009.

IMT motokultivatori

IMT 504 je najmanji IMT motokultivator odnosno motokopačica, prepoznatljiv po jednom malom kotačiću i popularnog naziva "bebika". Pogoni ga 2-taktni benzinski motor snage cca. 6 KS. Prijenos se sastoji od 3 stupnja za kretanje naprijed. Transmisija se sastoji od konusnog i tanjurastog zupčanika.
IMT 505

Motor: model 64 / dvotaktni, 1-cilindrični / mješavina (omjer 30:1)

Snaga: 4 KS

Zapremina motora: 98 kubika

Borung klipa: 50 mm

Mjenjač: 3 brzine naprijed

Kvačilo: uljna kupka / višelamelno

Spremnik goriva: 5.5 lit.

Količina ulja u getribi: 0.3 lit

Svjećica: Bosna M30 ili Bosch M 95

Zazor svjećice: 0.5-0.6 mm

Štelanje platina: 0.4 mm

Pritisak u gumama: 2.5 bara kod 4.00-8

IMT 506 su najpopularniji IMT motokultivatori. Replike su njemačkog motokultivatora "agria".

Motor: model 66 / dvotaktni, 1-cilindrični / mješavina (omjer 30:1)

Snaga: 5.7 KS

Zapremina motora: 148 kubika

Borung klipa: 56 mm

Mjenjač: 3 brzine naprijed (IMT 506 DE LUXE je opremljen invertitorom)

Kvačilo: uljna kupka / višelamelno

Spremnik goriva: 5.5 lit.

Količina ulja u getribi: 0.3 lit

Svjećica: Bosna M30 ili Bosch M 95

Zazor svjećice: 0.5-0.6 mm

Štelanje platina: 0.4 mm

Pritisak u gumama: 2.5 bara kod 4.00-8

IMT 507

Motor: benzinski Lombardini ili DMB LA 300 (8 KS) / dizel Ruggerini RD 80 (10 KS) / Hirth 84 M3 (dvotaktni)

Mjenjač: 3 brzine naprijed+invertitor (ukupno 3+3)

Kvačilo: suho / višelamelno

Količina ulja u getribi: 0.5 kg

IMT 509

Motor:
dizel Lombardini ili DMB LDA 450 / 4 takta, 1-cil. / 10.2-14 KS

Mjenjač: 3 brzine naprijed i 1 unatrag (2 brzine naprijed i 1 unatrag kad se okrenu ručke za 180°.

Kvačilo: suho / jednolamelno

Priključno vratilo: gornje i donje
Noviji modeli motokultivatora su IMT 408D, IMT 410D i IMT 141D, a motokopačica IMT 510 i IMT 511.

3 komentara: